Ostuabi

Veebipoes esindatud kaubamärgid ja tooted

Veebipoes on saadaval erineva kaubamärgiga tooted. Tooted on jaotatud tinglikult kategooriatesse, kus on kättesaadavad üksnes valitud kategooria tooted. Kõik veebipoe tooted on tarnitavad ja sisaldavad käibemaksu. Hindadele lisandub kohaletoimetamise tasu, vastavalt valitud tarneviisile.

Suurem osa tooteid iseloomustab tekstiline kirjeldus, pilt ja suuruse parameeter. Kui toote detailvaates puudub soovitav suurus, siis on tõenäoline, et antud toodet ei ole laos. Sellisel juhul soovitame kontakteeruda müüjaga, saamaks täpsemat informatsiooni toote lattu saabumise kohta.

Kasutajaks registreerumine

Veebipoes tellimuse sooritamiseks ei ole vajalik kasutajaks registreerumine. Küll, aga soovitame seda teha, kuna veebipoe kasutajale kehtivad mitmed privileegid:

a) Jälgi oma tellimusi ja kohaletoimetamise kulgu

b) Salvesta arveldusandmed ja tarneaadressid järgmiseks korraks, mis lihtsustab tulevikus tellimuse vormistamist.

c) Oled esimene, kes saab teavitatud YAMAHA KESKUS-e headest pakkumistest.

Kohaletoimetamine ja tarneviisid

Veebipoest tellitud tooted toimetatakse Sinuni, vastavalt valitud tarneviisile. Pakume järgmiseid tarneviise:

  • Eesti Post AS ELS kulleri vahendusel toodete kohaletoimetamine – 4.79 EUR
  • DPD Eesti AS kulleri vahendusel toodete kohaletoimetamine – 4,47 EUR
  • SmartPOST OÜ pakiautomaatide vahendusel toodete kohaletoimetamine –  3,60 EUR

NB! Veebipood tarnib tooteid era- ja juriidilistele isikutele ainult Eesti piires.

Ostukorv

Ostu vormistamiseks on vajalik moodustada ostukorv, kuhu on võimalik lisada piiramatus koguses tooteid ning mille koguseid saab enne tellimuse vormistamist muuta. Ostukorvi moodustamine ei kohusta Sind millegi eest tasuma!

NB! Ostukorv võib sisaldada tooteid mitmest kategooriast!

Vahetult enne ostu vormistamist on oluline üle kontrollida, kas ostukorv sisaldab õigeid tooteid ja koguseid. Hinnakalkulatsioon kuvatakse ilma tarne maksumuseta, kuna tol ajahetkel ei toimu tarneviisi valikut – tarneviis valitakse ostu vormistamise käigus. Tarneviisid ja nende maksumused kuvatakse Sulle ostukorvis informatiivsuse eesmärgil.

Kui omad allahindluse saamiseks spetsiaalset koodi, siis sisesta see ostukorvi vaates allahindluse kupongi lahtrisse. Seejärel rakenda kupong ja veebipood kalkuleerib Sulle kehtiva soodustuse.

Tellimuse vormistamine

Vajutades ostukorvis nuppu “Vormista ost”, suunatakse Sind tellimuse vormistamise vaatesse, kus tuleb määrata arveldus- ja tarneandmed. Oluline on määrata või sisestada õiged arveldus- ja tarneandmed, kuna hiljem nende muutmine on komplitseeritud. Samuti tuleb valida meelepärane ja kõige enam sobivam tarneviis. Käesolevas vaates kuvatakse Sulle viimast korda tellimuse sisu, palume veenduda selle korrektsuses, tutvuda ostutingimustega ja vormistada tellimus.

Pärast tellimuse vormistamist, edastab veebipood Sulle mõne minuti jooksul e-posti aadressile tellimuskinnituse, mis iseloomustab äsja sooritatud tellimust. Tellimuskinnituse alusel palume tasuda tellimuse eest hiljemalt 2 päeva jooksul, vastasel juhul tühistab veebipood tellimuse ja vabastab tooted broneeritud staatusest. Tellimuskinnitus sisaldab kõiki vajalikke rekvisiite ja juhendeid pangaülekande sooritamiseks. Arve sooritatud maksele postitab Müüja koos tellitud kaubaga.

NB! Tellimus loetakse lõplikult vormistatuks, alates makse laekumisest.

Tellimuse staatused ja teavitused

Veebipoes on tellimusel mitmeid staatuseid, milliste muudatustest teavitatakse Sind e-maili teel:

Makse ootel – tellimus on jõudnud meieni, kuid makset tellimuse eest pole sooritatud või infosüsteem pole jõudnud veel uuendada staatust.

Tarne ootel – tellimuskinnituse alusel on sooritatud makse sooritatud tellimuse eest. Tellimuse täitmine on järjekorras. Toimub tellimuse komplekteerimine ja pakendamine. Sind teavitatakse kui raha on laekunud ja tellimus on asetatud staatusesse “Tarne ootel”.

Postitatud – tellimus on komplekteeritud ja postitatud vastavalt Sinu poolt valitud tarneviisile ja -andmetele. Sind teavitatakse, kui tellimus on asetatud staatusesse “Postitatud”.

NB! Juhul, kui mingil põhjusel pole võimalik Sinu poolt sooritatud tellimust täita, teavitab veebipood Sind esimesel võimalusel. Sellisel juhul pakub veebipood Sulle alternatiivseid tooteid või kannab tellimuse eest makstud raha 2 päeva jooksul tagasi.

Kauba tagastamine

Eesti Vabariigi kehtivate seaduste järgi on Sul õigus tagastada kaup 15 päeva jooksul alates selle kättesaamisest. Tagastamise põhjused võivad olla mitmed:

1. Toode ei vasta ootustele

2. Toode ei vasta tellitule

Kui toode ei vasta ootustele, siis 15 päeva jooksul tuleks toode Müüjale tagasi toimetada. Tagastamisel peavad olema täidetud järgmised tingimused:

1. Toote pakend ja sildid peavad olema säilinud.

2. Toode ei tohi olla määrdunud, rikutud ega kantud.

3. Toote tagastamisel lisada kaasa arve.

Kauba tagastamine toimub vastavalt Müüja rekvisiitidele:

  • Larsen Kaubanduse OÜ - Oja 19, Tallinn, 13516, Harjumaa

Toote tagastamine toimub Kliendi initsiatiivil ja kuludega väljaarvatud juhul, kui toode ei vasta tellitule.

Kui toode ei vasta tellitule, palume pakiga kaasa panna ka kompenseerimisele kuuluv postikulu tõendav dokument.

Meeldivaid oste,

YAMAHA KESKUS

Larsen Kaubanduse OÜ